- Home
- Klantenservice
- Retourneren
Klantenservice
Openingstijden Megastore
Maandag | 8:30 - 17:00 |
Dinsdag | 8:30 - 17:00 |
Woensdag | 8:30 - 17:00 |
Donderdag | 8:30 - 17:00 |
Vrijdag | 8:30 - 17:00 |
Zaterdag | 10:00 - 16:00 |
Zondag | Gone Kiting |
*De klantenservice is gesloten op zaterdag.
*Op feestdagen gelden afwijkende openingstijden.
Retourneren bij Kitemana
Ben je toch niet tevreden over jouw aankoop? Jammer, maar niet getreurd. Bij Kitemana kun je het product binnen 30 dagen retourneren. Hoe? Dat leggen wij jou hier uit.
Hoe kan je een product retourneren?
- Ga naar je persoonlijke Mijn account pagina en zoek de bestelling waarvan je het artikel wilt retourneren. Als je nog geen account hebt of hebt afgerekend als gast dan kan je toegang krijgen door een Wachtwoord aan te vragen op de email waarmee je de bestelling hebt gedaan.
- Wanneer je bestelling niet ouder is dan 30 dagen, kan je op de retourknop klikken.
- Selecteer de producten die je wilt retourneren en rond het proces af.
- Je bent aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en het werking van de goederen vast te stellen.
- De directe kosten voor het retourneren van de goederen komen voor rekening van de afzender.
- Vermeld het originele ordernummer op de verpakking en tevens als referentienummer op het verzendlabel.
- De status van de retourzending wordt weergegeven in het orderoverzicht.
- Wanneer wij de retourartikelen hebben ontvangen, streven wij ernaar om de retourzending binnen 5 werkdagen te verwerken.
- We zullen de retourwaarde terugbetalen via de betaalmethode en rekening die gebruikt zijn om de eerste bestelling te plaatsen. Wanneer je de volledige bestelling retourneert, betalen wij de verzendkosten van de oorspronkelijke bestelling terug. Wanneer je de bestelling gedeeltelijk retourneert, vergoeden wij de verzendkosten van de oorspronkelijke bestelling niet.
Je kan de producten dan aan ons retourneren via de post of bij ons langsbrengen in Noordwijk.
Het adres waat je het pakket kan langsbrengen of naar toe kan sturen is:
Kitemana B.V.
Keyserswey 67
2201 CX Noordwijk
Nederland
Wij zijn niet verantwoordelijk voor het onjuist invullen van NAW-gegevens (naam, adres, woonplaats) waardoor orders niet op de juiste plaats afgeleverd kunnen worden.
Lees graag nog even onze retourvoorwaarden voordat je het product aan ons retourneert.
Wanneer kan je een product niet retourneren?
Producten met zichtbare gebruikssporen (gebruikt, gedragen en/of gewassen), missende onderdelen of met een missende/beschadigde originele verpakking. In dit geval sturen wij het product naar je terug.
Kosten retourneren
Het retourneren van je onderdelen en accessoires is voor eigen rekening. Je betaalt zelf de verzendkosten. Je kunt ook je product binnen 30 dagen in onze Megastore in Noordwijk komen retourneren. Vooraf aanmelden is niet nodig, maar neem wel je aankoopbewijs mee.
Ruilen
Ruilen is bij ons retourneren! Stuur je product retour en bestel daarnaast meteen het juiste product. Deze heb je dan alweer snel in huis. De terugbetaling van je geretourneerde product ontvang je binnen 7 werkdagen nadat wij je retour verwerkt hebben.
Toegevoegd aan winkelmand
Subtotaal | € 0,00 |
Verzendkosten NL | € 0,00 |
Totaalbedrag (excl. BTW) | € 0,00 |
U heeft geen product(en) in uw winkelwagen